Tak jako nemusíte vědět kdo vám vyrobil nějakou součástku v myčce na nádobí, tak nemusíte znát význam PPC. Není to pro vás moc potřebné, mimo všeobecného přehledu. Pro jiné to ovšem může být a pro některé již dávno je, nesmírně důležité.

PPC Brno o tom ví své. Mají na to odborníky, kteří…

Aha, asi by bylo dobré nejprve se podívat, co že to vlastně je. Tak nejprve stručně. Jde o druh cílené reklamy, za kterou inzerent neplatí v okamžiku umístění, ale až za její čtenost.

Hledání zboží

Inzerent si nechá udělat reklamu, která bude na internetu. Zaplatí, co má a čeká, zda mu stoupne tržba. Ne tak u PPC. Jeho reklama bude a je umístěna, ale neplatí se za ni. Až si někdo na tuto reklamu klikne, automat to zaznamená, a právě za tato kliknutí bude pak inzerent platit patřičné obnosy, které se dopředu stanoví smlouvou. Čímž je zde obrovský přínos, protože inzerent naprosto přesně ví, kolik potencionálních zákazníků o jeho firmě se tak minimálně alespoň dozvědělo.

To ovšem není jediná výhoda. Je jich samozřejmě více, například ta, že jsou reklamy takzvaně cílené. Což v praxi znamená to, že výrobce lyží si nebude dávat reklamu na web s plážovými doplňky, ale třeba k dovolené v zimě. Stejně jako obráceně si asi nedá výrobce plavek inzerát na web, kde se propagují nebo se jen píše o zimních radovánkách. Právě toto je cílená reklama, a to už si musí hlídat samotná firma, která se reklamou zabývá, v našem případě PPC Brno. Protože pokud si oni umístí reklamu inzerenta tam, kde ji nikdo nebude číst a nebude nikoho zajímat, nevydělají si ani na slanou vodu.

Google

Takže skutečně musí dávat reklamy tam, kde bude zájem.

Schválně si povšimněte takových pásků na webech. Tomu se říká banner a většinou je tematicky shodný se zaměřením webu. To je právě to, o čem jste si před chvílí přečetli.

Krátký článek nemůže obsáhnout všechna další plus z PPC kampaní, protože je jich hodně. Vyzkoušejte a uvidíte.